Hurtig & effektiv support til din løsning

Lad os hjælpe dig godt videre

Få den support, du har behov for, uden ekstra omkostninger, så du ikke går glip af potentielle kunder på grund af tekniske udfordringer.

Uanset om du har hjemmeside, Google- eller Meta-løsning hos Seekings, er der altid support inkluderet i din aftale. Vi gør det enkelt og nemt for dig, så du kan koncentrere dig om at drive din virksomhed, mens vi tager os af teknikken.

Vi anbefaler, at du benytter formularen, da den sikrer mere præcis kommunikation.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os via mail eller telefon.

"*" indikerer påkrævede felter

Skriv til supporten
Vi er klar til at hjælpe dig med rettelser på din hjemmeside samt justeringer af dine Google/Meta Ads – eller blot besvare dine spørgsmål.
Slip fil her eller
Maks. filstørrelse: 250 MB.

    Din supporthenvendelse besvares inden for 24 timer på hverdage.

    Personlig hjælp bag skærmen

    Når du kontakter os via telefon, e-mail eller sender en supportticket, vil en af vores dygtige kollegaer hjælpe med sagen. Vedkommende vil gøre sit bedste for at hjælpe med at løse opgaven hurtigt og effektivt.

    Vi roterer ugentligt mellem kollegaer for at håndtere supportopgaver og hovednummeret. På den måde sikrer vi, at alle kollegaer holder sig opdaterede og udvikler sig, når rettelser og supportopgaver kommer ind.

    Sådan foregår det når du opretter en ticket

    1

    Du sender os
    opgaven

    Vi anbefaler, at du benytter vores formular og udfylder den så præcist som muligt.

    2

    Opgaven
    distribueres

    Når vi modtager din opgave, bliver den distribueret til en dygtig kollega, som hjælper videre.

    3

    Opgaven
    udarbejdes

    Vores kollega arbejder på opgaven hurtigst muligt. Hvis vi har spørgsmål, kontakter vi dig.

    4

    Du får
    besked

    Når din opgave er løst, giver vi dig besked med det samme.