Få den support, du har behov for, uden ekstra omkostninger, så du ikke går glip af potentielle kunder på grund af tekniske udfordringer.
Uanset om du har hjemmeside, Google- eller Meta-løsning hos Seekings, er der altid support inkluderet i din aftale. Vi gør det enkelt og nemt for dig, så du kan koncentrere dig om at drive din virksomhed, mens vi tager os af teknikken.
Vi anbefaler, at du benytter formularen, da den sikrer mere præcis kommunikation.
Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os via mail eller telefon.
"*" indikerer påkrævede felter
Din supporthenvendelse besvares inden for 24 timer på hverdage.
Når du kontakter os via telefon, e-mail eller sender en supportticket, vil en af vores dygtige kollegaer hjælpe med sagen. Vedkommende vil gøre sit bedste for at hjælpe med at løse opgaven hurtigt og effektivt.
Vi roterer ugentligt mellem kollegaer for at håndtere supportopgaver og hovednummeret. På den måde sikrer vi, at alle kollegaer holder sig opdaterede og udvikler sig, når rettelser og supportopgaver kommer ind.
Vi anbefaler, at du benytter vores formular og udfylder den så præcist som muligt.
Når vi modtager din opgave, bliver den distribueret til en dygtig kollega, som hjælper videre.
Vores kollega arbejder på opgaven hurtigst muligt. Hvis vi har spørgsmål, kontakter vi dig.
Når din opgave er løst, giver vi dig besked med det samme.
Ved at acceptere giver du dit samtykke til, at vi kan indsamle og behandle oplysninger om din browsingadfærd.